
Recreation of a famous painting: Grade 9 students picked a painting from art history and recreated it using photography. They discovered light, value and framing while they are learning about a piece from art history.
Bir sanat eserini yeniden yaratmak: 9. sınıf öğrencileri sanat tarihinden bir eser seçerek fotoğraf yoluyla yeniden yarattılar. Bu projede, ışık kullanımı, renk tonu ve kadraj gibi temel öğeler üzerinde çalışırken aynı zamanda seçtikleri eser hakkında bilgi de edindiler.
Adel – INT 9
Good Faith by Rene Magritte
Nezihe Gökçe – INT 9
Portrait of a Woman with Cat by Ambrosius Benson
Ivan – INT 9
Self Portrait with dog by Miroslav Kraljevic
Mahir Abdikarim
Portrait of a N by Jean-Louis Andre Theodore Gericault
Yaseen – INT 9
Portrait of a Prince by Michiel van Miereveld
Michalitsa – INT 9
Portrait of a Young Man with a Dog and a Cat by Dossi Doss
Murat – INT 9
The Son of Man by Rene Magritte
Ibrahim – INT 9
A Friend in Need by Cassius Marcellus Coolidge
Danya – INT 9
Woman in the Garden by Clause Monet
Stop Motion: Grade 8 students learnt stop motion techniques by creating and shooting an original story. With this project they discovered how to use lighting and camera as well as frame rate while integrating technology with art.
Stop Motion: 8. sınıf öğrencileri hikayesini yazdıkları ve yönettikleri bu kısa filmler ile stop motion tekniğini öğrendiler. Bu projede teknoloji ve sanatı bir araya getirirken aynı zamanda ışık, kamera ve kare hızının da nasıl kullanacağını keşfettiler.
ALTAY CAN – INT 8
ARSHIA – INT 8
AZRA – DUAL 8
CELIA – DUAL 8
ETTORE – INT 8
KENAN – INT 8
ROHAM – INT 8
IHCENE – INT 8
IRMAK – DUAL 8
JANA – INT 8
YASİN – DUAL 8
ZEYNEB – DUAL 8
ZEYNEP – INT 8